Volgers

zaterdag 13 augustus 2016

Summer.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Heerlijk hoor en zeker nu.....want ik ben nog op vakantie.

Maar hé...... bij ScrapbookStampSociety hebben wij geen vakantie, wij gaan gewoon door dus daarom vandaag mijn reminder kaart voor de lopende challenge bij


De Challenge  is Anything Goes option Summer.
Doe gezellig mee.

Ik heb voor mijn kaart My Besties Img 396 by Sherri Baldy gebruikt.
Deze kan je hier kopen.


Mijn design papier is afkomstig van Magnolia, de vuurtoren en bootje zijn van Joy Crafts en Marianne Design.
Wat touw achter mijn afbeelding maakt de zoete zomer kaart toch nog wat stoerder.




Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom. zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.