Volgers

maandag 1 augustus 2016

Bee Tilda.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er een nieuwe challenge bij Paradise of Magnolia.


De opdracht is Anything Goes, wie doet er gezellig mee?

Voor mijn kaart heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo shape art mal appel gebruikt.
Daarop heb ik Bee Tilda uit de Magnolia Spring Fever collectie 2016 gebruikt. 
De stempel afdrukje heb ik met mijn Spectrum Noir ingekleurd.


Zoals je ziet heb ik diverse mallen uit de Magnolia Doohickey 6 gebruikt.


Dit is de achterkant van mijn kaart.


En dit is de voorkant van mijn kaart.

Gezellig dat jullie even langs kwamen op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs


2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.