Volgers

zaterdag 20 juni 2015

Cheers birhtday girl......

Cheers Birthday Girl......

Vandaag ben je jarig en dat mag iedereen zien.
Speciaal voor jou heb ik vandaag deze sprankelende kaart gemaakt.




Uit de collectie Magnolia Little Circus Moscow 2013 heb ik "Tilda in evening dress"gebruikt voor de kaart.
Voor de kaart heb ik de stans Marianne Design CR1293 en de stans van Lea bilities 458.855 celebration gebruikt.



Ik zeg Cheers!!!!!


Dit was mijn kaart voor vandaag, gezellig dat je op mijn blog langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.


1 opmerking:

  1. Wat een super gave combi van stempel en die stans van een fles. Ik vind het altijd prachtig wanneer de details op een kaart terug komen bij het thema van de stempel. Zo is het echt een mooi geheel. Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.