Volgers

vrijdag 19 juni 2015

Beware, snowball fight !!!!

Als eerste zeg ik welkom tegen mijn nieuwe volgers, gezellig dat jullie mijn blog hebben gevonden.

♡♡♡


Beware, snowball fight !!!!!

Vandaag doen we even een kerstkaart, het mooie weer laat ons momenteel in de steek en eerlijk gezegd....... ik ben er nog niet met mijn kerstkaarten.



Ik heb de stempel "in the snow Tilda Ski" uit de collectie Winterwonderland 2013 gebruikt.
Daarbij heb ik kerstbomen gestanst met de Magnolia Doohickey stick.
Het hekwerk laat zien dat Tilda op de ski baan zit.



Dit is mijn kerstkaart voor vandaag en ik denk ook voor deze week, gezellig dat je op mijn blog langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen alvast een prettig weekend en hopelijk weet tot snel.

Deze kaart laat ik mee doen bij:


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww wat gaaf is dit zeg! Dank je wel voor je deelname aan TFM Christmas challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.