Volgers

zondag 5 april 2015

Tilda as Christmas Angel.

Vrolijk Pasen allemaal .......

Vandaag loop ik 8 maanden vooruit...... ik zit namelijk al in de maand December haha....

Voor TFM Christmas Challenge heb ik deze kaart gemaakt, de uitdaging was kerst in traditionele kleuren.



Bij een traditionele kerst kaart hoort natuurlijk een kerst engel, deze Tilda stempel komt uit de kerst collectie van 2009.
De kleuren voor de kaart zijn groen, rood en wit en als mal voor de kaart heb ik de nieuwe label mal van DDBD gebruikt.
Boven op de mal heb ik van Leane Creatief de dennenappels gebruikt.




Dit is mijn kerstkaart voor vandaag......

Ik wens iedereen fijne dagen toe en hopelijk tot snel.


Deze kaart doet mee met:
TFM Christmas Challenge # 87 - kerst in traditionele kleuren.

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.