Volgers

maandag 6 april 2015

Bella's Birthday.

Er is er één jarig hoera hoera......... het is Bella's Birthday.





Vandaag laat ik mijn pastel kaart zien, deze kaart heb ik gemaakt na de sketch van Noor & zo sketch challenge # 1, best lastig om het patroon aan te houden al zeg ik het zelf.
Voor The Ribbon Girl april challenge was de opdracht Pastel Colours, kijk daar kan ik wat mee.

Ik heb Bella stempel van Wild Rose Studio, diverse mallen van Marianne Design gebruikt en zo alles bij elkaar kom ik op dit eind resultaat uit:




Nog een hele fijne 2e Paasdag en hopelijk weer tot snel.


Deze kaart doet mee bij:
Noor & Zo Sketch Challenge # 1.
The Ribbon Girl april challenge ... Pastel colours.

2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke kaart heb je gemaakt, echt prachtig gedaan met de pasteltinten...
    Ik kwam via-via op je blog en wat veel moois!! Ben gelijk aangeschoven als nieuwe volger.
    Lieve groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marleen en gezellig dat je mijn volger bent geworden.
      Liefs Bianca.

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.