Volgers

zondag 12 april 2015

Thank you ........

Goedemorgen allemaal,

Yes het zonnetje schijnt weer, dat is lekker zeker na de een lange, natte, koude zaterdag op het hockeyveld.

Vrijdag heb ik mijn laatste cursus dag gehad van mijn wintercursus bij More is More.
Onze laatste opdracht was, maak een wandbord, nou dit is mijn resultaat geworden.


Om Jacqueline te bedanken voor het verzorgen van de cursus heb ik een notitie boekje voor haar gemaakt om te laten zien wat mijn grootste hobby is.
Ik heb als stempel Tilda  'stop in de name of love' uit de Love Duo collectie 2015 gebruikt.



Uiteraard natuurlijk in mijn lievelings kleur maar dat was jullie vast niet ontgaan.
Als stansjes heb ik uit de Magnolia Doohickey 2 de tag, sleutel, kleine tag gebruikt.
Bloemen en een grote strik maakt mijn notitie boekjes helemaal af.





Moet zeggen, ze was er helemaal blij mee.



Ik wen iedereen een hele fijne zondag toe en hopelijk weer tot snel.


Dit notitie boekje laat ik mee doen aan:
Midweek Magnolias # 111 show use some metal - real or faux.
Simpley Magnolia Challenge - Shabby Chic.
All about Magnolia Challenge # 1 - Anything Goes.

woensdag 8 april 2015

Tilda als cupido........

Wie is er nog niet verliefd ? ..........
Tilda als cupido kan daar zomaar voor zorgen........



Hallo lieve volgers, ik wil als eerste mijn nieuwe volgers bedanken, nooit verwacht toen ik begon met mijn blog om in 3 maanden als 17 volgers te hebben, vergeleken bij jullie ben ik natuurlijk nog een echte beginner, kan nog veel van jullie leren.

Voor mijn kaart vandaag heb ik Tilda Cupido uit de Sweet Crazy Love collectie van 2012 gebruikt, stempel is gewoon zo lief......

Mijn design papier is ook van Magnolia namelijk uit de collectie with love 2013.




Aan de zijkant heb ik 2 rode harten, 2 rolletjes papier, groene strik en een witte roos gebruikt, om het helemaal af te maken nog een hangertje toe gevoegd.



Dat iedereen maar heel veel liefde mag krijgen en hopelijk weer tot snel.


Deze kaart doet mee aan:
Midweek Magnolias # 111 show us some metal - real or faux.
Simply Magnolia Challenges - Shaby Chic.
All about Magnolia Challenge # 1 - Anything Goes.
De Egel Challenge April - Vleugels.

maandag 6 april 2015

Bella's Birthday.

Er is er één jarig hoera hoera......... het is Bella's Birthday.





Vandaag laat ik mijn pastel kaart zien, deze kaart heb ik gemaakt na de sketch van Noor & zo sketch challenge # 1, best lastig om het patroon aan te houden al zeg ik het zelf.
Voor The Ribbon Girl april challenge was de opdracht Pastel Colours, kijk daar kan ik wat mee.

Ik heb Bella stempel van Wild Rose Studio, diverse mallen van Marianne Design gebruikt en zo alles bij elkaar kom ik op dit eind resultaat uit:




Nog een hele fijne 2e Paasdag en hopelijk weer tot snel.


Deze kaart doet mee bij:
Noor & Zo Sketch Challenge # 1.
The Ribbon Girl april challenge ... Pastel colours.

zondag 5 april 2015

Tilda as Christmas Angel.

Vrolijk Pasen allemaal .......

Vandaag loop ik 8 maanden vooruit...... ik zit namelijk al in de maand December haha....

Voor TFM Christmas Challenge heb ik deze kaart gemaakt, de uitdaging was kerst in traditionele kleuren.



Bij een traditionele kerst kaart hoort natuurlijk een kerst engel, deze Tilda stempel komt uit de kerst collectie van 2009.
De kleuren voor de kaart zijn groen, rood en wit en als mal voor de kaart heb ik de nieuwe label mal van DDBD gebruikt.
Boven op de mal heb ik van Leane Creatief de dennenappels gebruikt.




Dit is mijn kerstkaart voor vandaag......

Ik wens iedereen fijne dagen toe en hopelijk tot snel.


Deze kaart doet mee met:
TFM Christmas Challenge # 87 - kerst in traditionele kleuren.

zaterdag 4 april 2015

Tilda with Bowknot.

Goedemiddag allemaal,

Heerlijk, het zonnetje schijnt, we hebben lekker een lang Paas weekend dus we kunnen weer aan de slag..ik heb er weer zin in.

Om het weekend goed te beginnen laat ik mijn blauw - gele kaart zien.



Een heerlijke stoere Tilda met haar denim tuinpak, ze kan zo aan de slag in de tuin.
Deze stempel komt uit de Animals of te year collectie 2014.



Aan de rechterkant heb ik een half tuin hekje gebruikt, grote blauwe bloem, gele strik en 2 open gewerkte gele harten.



Aan de linkerkant het zelfde alleen dan kleur aangepast, aan deze kant geen harten maar een tag met tekst.



Boven op de kaart de vogels van magnolia verwerkt en restjes lint.

Dit was voor vandaag mijn kaart en hopelijk tot snel.


Deze kaart doet mee met :
DDBD Sketch Challenge # 3.
Midweek Magnolia Challenge # 110 in the garden / add flowers.
Ribbongirls  Challenge - Anything but a square.
AnmA Creatief Challenge # 43 - april 2015.
KIC Challenge # 56 - Lente.
TFM Challenge # 88 - Anything goes !!!

woensdag 1 april 2015

Top 3!!!!

Top 3 gehaald !!!!!!!

Vandaag heb ik gehoord dat ik met mijn roze kerstkaart It's gold outside



In de top 3 sta bij Time for Magnolia # 84 Christmas bingo.




Dank jullie wel.