Volgers

woensdag 8 april 2015

Tilda als cupido........

Wie is er nog niet verliefd ? ..........
Tilda als cupido kan daar zomaar voor zorgen........



Hallo lieve volgers, ik wil als eerste mijn nieuwe volgers bedanken, nooit verwacht toen ik begon met mijn blog om in 3 maanden als 17 volgers te hebben, vergeleken bij jullie ben ik natuurlijk nog een echte beginner, kan nog veel van jullie leren.

Voor mijn kaart vandaag heb ik Tilda Cupido uit de Sweet Crazy Love collectie van 2012 gebruikt, stempel is gewoon zo lief......

Mijn design papier is ook van Magnolia namelijk uit de collectie with love 2013.




Aan de zijkant heb ik 2 rode harten, 2 rolletjes papier, groene strik en een witte roos gebruikt, om het helemaal af te maken nog een hangertje toe gevoegd.



Dat iedereen maar heel veel liefde mag krijgen en hopelijk weer tot snel.


Deze kaart doet mee aan:
Midweek Magnolias # 111 show us some metal - real or faux.
Simply Magnolia Challenges - Shaby Chic.
All about Magnolia Challenge # 1 - Anything Goes.
De Egel Challenge April - Vleugels.

9 opmerkingen:

  1. Daarom is het bloggen ook zo leuk Bianca om inspiratie bij elkaar op te doen! Je rolletjes papier is een zoekplaatje, maar ik heb ze gevonden hoor en het is een super lief love kaartje!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous card
    thanks for playing with us at simply magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo ontzettend gezellig om langs je bloggie te komen Bianca. En vandaag moet ik bukken... want voor ik het weet zit er een liefdespijl van Cupido in mijn haar ;-)
    Prachtig gemaakt en heel mooi dat zigzagrandje langs de kaart.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute, who couldn't love this sweet Tilda. Love your layout and paper choice too. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck.
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card! Lovely colors, coloring and love the DP. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Bianca
    Leuk dat je meedoe met de challenge van All About Magnolia
    x Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sweet card!
    Thanks for joining us at All About Magnolia

    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is soooooo cute Bianca!
    Love the paper, your colouring and all the little details..
    Thanks for sharing this awesome creation with us at All About Magnolia Challenge!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.