Volgers

donderdag 11 juli 2024

Mutsen Cluppie Challenge # 31 de maand juli 2024.......

 Oh wat een leuke creatie weer heeft CreaDebby weer voor jullie bedacht.

En zoals CreaDebby al zei in het filmpje vindt ik het leuk om de sluiting niet te voorzien van digi papier.

Ik heb trouwens het digi papier 2024-20 Reiger gebruikt.


Ik heb de reiger niet gebruikt op mijn creatie maar het papier wow ik hou ervan.


Onder de sluiting heb ik besloten niks te doen, kijk toch hoe mooi het papier uitkomt.


Aan de binnenkant heb ik de knip vel gebruikt en de stempel van Studio Light met de tekst
Zomaar iets liefs.

Dit kan je voor vele gebruiken toch?


En dit is mijn gehele creatie, ga deze zeker nog een keer maken, veel te leuk om dat niet te doen.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.