Volgers

woensdag 26 juni 2024

Mutsen Cluppie YouTube Creatie van 24 juni 2024....

 Oh wat kwam deze creatie goed uit......


Ik moest in mei een cadeautje maken voor mijn neefje die in juni jarig is maar dan neem ik ook altijd wat voor de zijne kleine neefje mee, iets met snoepjes erin.

Hoe leuk is deze creatie dan.
Ik heb ons digi papier Bella het Olifantje gebruikt.


Als je het doosje eruit haalt kan je daar wat lekkers in stoppen.


Dat zit er nu nog niet in of eigenlijk kan ik beter zeggen dat is al op tegen de tijd dat mijn creatie online gaat hahaha.

Wil je deze nou ook maken, kijk dan op onze YouTube Kanaal

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.