Volgers

maandag 27 februari 2023

Mutsen Cluppie live #34 van 27 februari 2023.....

 Het was al een tijdje geleden dat ik dit filmpje had opgenomen voor deze live dus moest het echt even terug lezen maar gelukkig hebben wij de werkbeschrijving nog.


Op speciale verzoeken hebben wij een kaart gemaakt en ik heb daarvoor gebruik gemaakt van ons digi papier Old Good Memories.


In de voorpocket heb ik de A6 teksten in gedaan en een extra tag van 10 x 10.


Op deze tag van 10 x 10 heb ik mijn knipelementen gebruikt net als op de voorkant.
De gehaakte bloem hebben wij gekregen van een cursist op de workshop, deze past perfect bij de creatie.


In mijn dummy heb ik de zijkanten dicht geplakt maar tijdens opnamen heb ik besloten om daar pockets van te maken zodat daar ook weer kleine tags in kunnen.


Op de tag heb ik nog geen stempel verwerkt, dat kan pas als je weet voor wie deze is.


En dan is dit mijn creatie van de afgelopen live.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.