Volgers

vrijdag 2 december 2022

Secret Santa voor mutsje 2.....

 In eerste instantie zouden wij het niet doen, we hebben het al zo druk met de Mutsen Cluppie dat dit er niet bij kon maar stiekem waren wij ieder toch al wel begonnen.

Vorig jaar had ik een advent kalender gemaakt, dit keer ook wel maar dan een vriendschap advent kalender.

Als laatste heb ik voor de aankleding natuurlijk bloemen zelf gemaakt, deze mochten niet ontbreken.

Het papier is van Scrap And Me en het is niet geheel kerst, want je kan deze straks ook omtoveren naar een leuk album waar je foto's, briefjes etc in kan bewaren.



Je ziet dat de album best dik is, dat komt omdat ik 6 zakjes heb gemaakt en deze in de album heb geplaatst.


Op de zakjes zitten pockets met labels erin, deze zitten omgedraaid erin want wat er op staat of in zit is nog geheim.



De zakjes sluiten met een magneetje en daar zitten leuke kleine persoonlijke cadeautjes in.
In totaal heb ik 24 zakjes / pockets bij elkaar en dan zal je denken maar de 25e is het kerst, klopt, nummer 1 is mijn Secret Santa cadeau die ik heb gemaakt hahaha.


Het was leuk om weer even wat voor mijzelf te doen.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.