Volgers

maandag 22 november 2021

Bloemen van handgeschept papier.....

Goedemorgen,

Op de Kreadoe heb ik handgeschept papier gekocht.
Er zat daar een mevrouw die met dit papier prachtige bloemen maakte.
Nou ik als bloemen gek stond er bij en keek ernaar.
Dus ik had besloten om een pakje te kopen, om te proberen natuurlijk, daar zaten 5 blaadjes in dus samen met Debby heb ik het pakje gedeelt.


Het papier is wit, erg dik maar je kan het zo mooi kleuren met je inkt.
Hierboven was het wit en met 2 kleuren bruin en op de punten fuchsia roze heb ik de bloem gekleurd.

De blaadjes heb ik met 2 kleuren groen bewerkt.
Is wel meer werk, je bent langer bezig maar het eind resultaat is top.
Heb trouwens ook nog lijm en hele fijne witte glitter op de punten van de bloem gestrooid.

Dit is dezelfde bloem maar nu met 2 kleuren roze bewerkt.


Nu even kijken waar ik ze voor ga gebruiken.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemen heb je gemaakt , en zo mooi met het glitter erop. TOP.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze bloemen had ook ooit eens van dit geschept papier, maar ook deze zijn met een eerder opruimwoede weggegeven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.