Volgers

woensdag 29 juli 2020

Scrap heart......

Vorig jaar rond de kersttijd had ik bij action een leuk hart van hout gekocht.
Nu lag dat gewoon op de hobbykamer en deed ik er niks mee.


Na een roerige tijd bij ons in huis wilde ik iets met deze mooie foto doen van mij en mijn dochter.
Nu kan je dat in een album stoppen maar toen kwam dat hart weer in mijn gedachten.


Ik ben gek op roze, shabby chic en mijn huis is landelijk wit met roze dus ik ben lekker los gegaan.
Bloemen zijn geknipt van vellen Lemon Craft en van Mintay papers.


Met een stencel ( van AliExpress ) heb ik de bloemen op het hart gemaakt.
De buitenranden heb ik met roze verf gesponst 
( aan het verf techniek moet nog even gewerkt worden ).  


Uiteraard wat stempels gebruikt en bloemen in diverse tinten roze.
Toevallig had ik van mijn nichtje diverse kant en lint gekregen voor mijn kaarten en kijk hoe mooi het kant uitkomt op mijn creatie.


En dit is mijn eind resultaat geworden.
Dit krijgt een mooi plekje in mijn huis.


Liefs Bianca
XX


1 opmerking:

  1. Tis een prachtig project geworden, Bianca. De kleuren met de foto vind ik geweldig.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.