Volgers

zondag 5 april 2020

Scrapbook omslag....

Goedemorgen,

Ik ben verliefd geworden op de albums van 
Frank Garcia van Prima Marketing.

Ik heb de filmpjes ontdekt op YouTube en ik moet zeggen.... wow ik hou er van.


Nou het wel een hele klus om zo een album te pakken te krijgen en dan de keus uit het papier.
Ik heb gekozen voor de lijn van Prima Marketing Golden Coast.
Vandaag laat ik mijn omslag zien van mijn Scrapbook.


Basis papier heb ik gebruikt voor de voorkant en achterkant van mijn album.
Wat zo leuk is zijn de bloemen die bij de papierlijn horen.


Ik ben van de pastel tinten dus ik heb me lekker laten gaan in het zacht blauw met roze.


Bloemen gecombineerd met wat stansjes.


Tag, tekst en nog meer bloemen maken mijn omslag compleet.
En zo ziet mijn gehele omslag er uit.


Zodra ik een middag vrij ben ga ik aan de slag met de binnenkant.
Tot snel dan maar weer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.