Volgers

woensdag 1 januari 2020

Happy New Year!!!!......

Happy New Year!!!!!!
Ik wens iedereen een mooi, gezond, gezellig maar ook creatief 2020 toe.
En over creatief gesproken, wij bij Simply Magnolia


starten vandaag met een nieuwe challenge
MONOCHROME.


Een nieuw jaar, een nieuwe agenda want tenslotte moet alles genoteerd worden anders vergeet ik het 
hahaha ( ouderdom of zo zeggen ze )


En nu ben ik eenmaal gek op roze dus een roze agenda heb ik gemaakt.
De tabbladen waren wat leeg, kaal dus ik dacht ik maak een Magnolia Agenda.
Zo zie je maar, je hoeft niet altijd kaarten te maken om mee te doen bij onze challenge.



Doen jullie gezellig mee met onze challenge?
Ik laat mijn agenda mee doen bij:

3 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook een gelukkig en gezond nieuwjaar en zeker veel creativiteit! Je agenda bewijst dat al! Wat heb je dat mooi gedaan! Een echte Magnolia agenda, je moet er maar opkomen! Super hoor! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous pink diary!!!!! I LOVE it!!! Thanks for joining us this month at Magnolia Forever, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.