Volgers

vrijdag 22 november 2019

Season's greetings........

In de kader cadeautjes voor de kerst heb ik deze papier zak op gepimpt om cadeau te doen.


Ik heb deze leuke stempel van Wild Rose Studio ingekleurd met mijn Zig Clean Color stiften.
Omdat het pakje groot aanwezig is op de stempel moest ik gelijk aan de mal van 
Nicole van Kalsbeek-Verkooijen denken.
Daarom het cadeautje ook achter de stempel gebruikt.


Om de zak dicht te houden maar als je hem openmaakt niet stuk te maken heb ik een knijper beplakt met een tag.
Volgens mij is de zak al een cadeautje, laat staan als er nog wat in zit.



ik laat mijn creaties mee doen bij:



3 opmerkingen:

  1. What a super cute penguin image on the gift bag. I absolutely love it. Thank you for taking part in the "My Time To Craft Challenge" #410 with a theme of Christmas Animals. DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just perfect for the Challenge! Great project! Fabulous that you have shared this with us here at Colour Crazy. Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable !
    Thank you so much for joining us at Colour Crazy Craft Challenge and the best of luck with your entry!
    Greetz
    Margo DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.