Volgers

donderdag 1 september 2016

Mr Frosty........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen op deze donderdag ochtend,

Het is weer tijd voor een kerstkaartje.......
Dit keer heb ik Mr Frosty van Wee Stamps gebruikt.....
Ik ben gek op sneeuwpoppen en dit is toch gewoon een plaatje.


Mijn basis voor de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo card art tent A4.
Daarop heb ik rietjes gebruikt ( deze heb ik bij Action gekocht ).
Het blad en kerstbloem is gemaakt met de mal uit Magnolia volume box 2.


En dit is voor vandaag mijn kerstkaart, wat vinden jullie ervan, ik hoor het graag.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. PRACHTIG is dit kerstkaartje Bianca....wat een schattige sneeuwpop erop...zooooo leuk

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simply adorable!Thanks for playing along at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun & festive card! So cute with the straws. Thanks for joining LLC for our September challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.