Volgers

zondag 20 maart 2016

Happy Easter.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag laat ik samen met mijn mede DT maatjes onze reminder kaart zien voor de lopende Challenge bij


De opdracht is Pasen.

Onze prijs is:


Gesponsord door Sherri Baldy.

Ik heb voor mijn creatie de My Besties digi Img 541 by Sherri Baldy gebruikt
Deze digi kan je hier kopen:


Mijn digi is ingekleurd met Spectrum Noir potloden.
Bij Pasen hoort natuurlijk Paas eieren, konijnen, kip etc.


Voor deze kaart heb ik diverse mallen gebruikt zoals:
Magnolia mallen.
Marianne Design mallen.
Spelbinder bloempot.


En zo is mijn kaart geworden.
De challenge loopt nog even dus doen jullie ook gezellig mee?

12 opmerkingen:

  1. Supertoffe creatie. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuke kaart Bianca
    je bent lekker bezig.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke creatie Bianca! De kip, de kat en het konijn zijn zulke grappige details en mooi ingekleurde Besties!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Chantal, deze serie is zo leuk van Magnolia.
      Liefs Bianca.

      Verwijderen
  4. Geweldig mooie creatie. Schitterend gewoon
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great Easter creation Bianca!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Bianca,

    eine wunderschöne Karte mit vielen Details hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.