Volgers

zaterdag 2 mei 2015

Schelpenkrans.

Je neemt een krans, zak met schelpen, lijmpistool, vrije tijd en heel veel geduld..........

Naast mijn hobby kaarten maken heb ik vele andere hobby's, waar ik de tijd vandaan haal weet ik niet maar naast mijn werk, huishouden, vele sporten van mijn dochter vindt ik altijd wel een klein uurtje om te freubelen.

Vroeger hing mijn huis vol met kransen, maakte niet uit waarvan maar na diverse verhuizingen werden ze lelijk en zijn ze nooit meer echt terug gekomen in huis, tot vandaag ...........


Na toch wel heel veel au, au g.dv....mme ( sorry ) gevloekt te hebben is mijn krans afgekomen.

Dit was mijn creatie voor vandaag, gezellig dat je langs kwam op mijn blog.

Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen en wie weet mag ik jou als mijn nieuwe volger welkom heten, dat zou super zijn.

Weet je wat, ik laat deze ook mee doen aan AMaCreatief Challenge ' alles behalve een kaart'.

Fijn weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2015/05/anmacreatief-challenge-44-mei-2015.html

3 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent alweer snel met je 2e creatie. Mooi hoor zo'n krans! Als je kans wilt maken op de prijs bij AnMaCreatief moet je de website wel linken. Dit doe je met behulp van de knop 'Link' die zit naast de knop die je gebruikt om een foto in je bericht te plaatsen. Als je daar het adres van het webblog in kopieert (staat in de adresbalk) dan komt een ander automatisch op het ons blog door daarop te klikken. Succes! Groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Adriane, gisteren de krans afgemaakt, vanmorgen de lijmdraden verwijderd en op de foto gezet. Ik heb de link toegevoegd, zo leer ik weer elke keer meer, bedankt voor je uitleg.
      Groetjes Bianca.

      Verwijderen
  2. Mooi zeg je schelpenkrans, dat is met kreatieve mensen altijd bezig he, hij is prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.