Volgers

woensdag 11 maart 2015

Vlinder kaart.

Hallo allemaal,

Wat een mooie dag was het vandaag, de zon scheen volop, er zaten al hommels in onze bloesem boom alleen de vlinders ontbraken nog in de tuin maar gelukkig heb ik een vlinder kaart gemaakt.





Mijn kaart is gemaakt met de DDBD Shape art Label Mirror mal, basis wit met een roze oplegkaart.
Mijn stempel afdrukje is Tilda with Hawaii flower, op haar hand zit een grote vlinder.



Aan de boven en onderkant van mijn stempel afdrukje heb ik een rand mal gebruikt van Marianne Design net als de vlinder rand.
Op de vlinder rand heb ik de grote vlinder dubbel gestanst.




Voor de aankleding heb ik gaas gebruikt, bloemen gemaakt en diverse Magnolia stansjes toegevoegd.



Zo ziet mijn hele kaart eruit.

Ik wens jullie nog een fijne avond en hopelijk tot snel.


Deze kaart doet mee aan:
Time for challenge # 85 - vlinders.
Dutch Doobadoo challenge 2 ( label mal ).
KIC Challenge 54 Bingo Challenge ( roze - bloem - wit ).

6 opmerkingen:

  1. Wat een zonnig kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een leuke kaart. Heel mooi en fris. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca,
    Wat een leuk kaartje.
    Lekker met die frisse kleurtjes.
    Dankjewel voor je deelname aan de KIC bingo challenge!
    Groetjes, Linda DT-KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toppertje is dit zeg!! Prachtig! Super bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is dit Bianca. Bedankt voor je deelname bij TFMC en heel veel succes.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.