Volgers

woensdag 11 september 2024

Mutsen Cluppie Live # 74 van 9 september 2024......

Nou wat heb ik gezegd ? 


Super leuke live creatie is dit hé en nu mag ik mijn uitwerking ervan laten zien.
Ik heb deze gemaakt met ons digi papier # 2024-27 Pettikoetje.


Ik heb de sluiting iets anders gemaakt omdat ik dat leuk vind.


Aan de linkerkant hebben wij leuk tags.


Op de tags heb ik nog niks geplaatst, dat doe ik pas als ik weet voor wie deze is.


Aan de binnenkant hebben wij een soort klapdeurtjes met daar in ook weer tags.


Achter deze "klapdeur" pockets hebben wij weer in aan de binnenkant pockets met tags.


Hij gaaf is het papier niet.


En achter de laatste tags zit Pettikoetje weer.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.