Volgers

zaterdag 11 mei 2024

Mutsen Cluppie Challenge # 29 de maand mei 2024........

Wow wat een leuke uitdaging deze maand.


Ik heb hiervoor het digi papier 2024-13 Beetje Paars gebruikt.


Hoe leuk om op de voorkant de knipvel met de Studio Light stempel te combineren.


Als je de kaart openmaakt dan klapt er iets uit.


En daarop zit dan weer een geweldige pocket met een tag, op de tag had ik nog niks gestempeld of geschreven want dat kan pas als ik weet voor wie het is.


Aan de binnenkant heb ik ook 2 verstopte pockets en als je goed kijk dan zie je dat ik een klein foutje heb gemaakt...... ssssttt we zeggen niks.


In deze pocket zitten dan ook weer tag waar je wat op kan schrijven of stempen.
Papier is prachtig dus je hebt niet veel aankleding nodig.


Willen jullie deze kaart ook maken, kijk dan op ons YouTube kanaal.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.