Volgers

woensdag 3 april 2024

Reminder YouTube Creatie van 1 april 2024.....

Ohhh ik ben verliefd op het egeltje......


Ik heb hem wat kleiner gemaakt dan normaal, vond de stekels te groot boven zijn hoofd en heb van onderen van zijn stekels wat afgeknipt, kan gewoon hoor, doet de kapper ook.


Ik heb het digi papier 2024-10 egeltjes gebruikt.


Het is een super leuke creatie weer van Debby en ik heb hem ook met veel plezier gemaakt.


De tagjes heb aangepast omdat er in het digi papier ook leuke tag paper in zit.
Uiteraard moesten de egeltjes van het digi papier er ook op en die heb ik op de pocket geplakt.


Dit was mijn reminder weer, wil je hem ook maken, kijk dan op ons YouTube Kanaal

Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.