Volgers

zondag 3 maart 2024

Reminder Live # 60 van 26 februari 2024.....

Maandag tijdens de live heb ik gewerkt met ons digi papier Old Paper.


Daarbij heb ik de hoekpons van Vaessen Creatief die ons gesponseerd is door Homemade4you.


Als basis heb ik bruin cardstock gebruikt.


Als 2e kleur heb ik oud roze tegen licht paars cardstock gebruikt, deze passen prachtig bij mijn designpapier.


Op de voorkant heb ik niet heel veel gebruikt maar het digi papier gebruikt om 3d bloemen te maken.


Aan de binnenkant heb ik een kaart en een grote tag gebruikt.


Wil je deze creatie ook maken, kijk dan op ons YouTube kanaal


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.