Volgers

woensdag 10 januari 2024

Reminder YouTube Creatie van 8 januari 2024.....

 Maandag is er een creatie online gegaan die CreaDebby heeft gemaakt voor jullie.
En ik heb deze creatie ook gemaakt en wat was hij weer leuk om te maken.


Ik ben aan de slag gegaan met ons digi papier 2024-03 It's Cold Outside.
Wat een heerlijke kleuren om mee te werken en Bambi van Marianne Design passen zo mooi bij ons digi papier.


Als de banner eraf is dan zie je ons papier nog beter en als je de kaart openmaakt dan komt er een leuke vouw gedeelte uit.


Wij hebben ervoor gekozen om leuke hoekjes eruit te halen en dat heb ik gedaan met een leuke ronde pons.
In het midden heb ik 2 kleine tags gedaan, daar komt stempels op als ik weer voor wie deze is.


Wil je deze ook maken, kijk dan op ons YouTube Kanaal daar maken wij stap voor stap samen deze creatie.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.