Volgers

zaterdag 7 mei 2022

Mutsen Cluppie live #12 Fancy Fold Card.......

Goedemorgen,

Vandaag bestaat onze Mutsen Cluppie een half jaar en daarom hebben wij vandaag een extra uitdaging voor jullie, nou ja 2 eigenlijk.
En weet je wat zo leuk is, deze uitdaging wordt gewoon ook gesponsord, de prijs wordt verloot onder de deelname tijdens de live.


Ik heb voor jullie een Fancy Fold Card bedacht en nu heb ik deze gemaakt met het digi designpapier Pastel Flowers van de Mutsen Cluppie


Zoals jullie weten kan je deze bestellen voor € 1,50 digi papier en € 2,50 incl. verzendkosten voor de uitgeprinte versie. Dit geld wordt gebruikt als ondersteuning voor de Mutsen Cluppie.

Oke en nu verder.

Wij hebben een wat bredere bellyband gebruikt om de creatie dicht te houden.
Hierop heb ik natuurlijk bloemen gebruikt en een tekst element.
 

Als je de band eraf heb gehaald dan is dit mijn creatie.


Je klapt de kaart open naar links en daarna naar rechts en wat kom je dan tegen?


Een ingevouwde Fancy Fold Card.


En omdat dit een speciale dag is en uitdaging heb ik ons zelf in het zonnetje gezet.
Kijk Mutsje 1 nou staan en Mutsje 2 natuurlijk ook.

Hihihi ik had het Debby niet verteld dus toen ik de foto's van mijn creatie liet zien moest ze wel lachen.


In het midden moest natuurlijk wel onze logo anders zijn wij niet compleet.
En dit is mijn gehele creatie, wat komt het designpapier ook mooi uit op mijn Mocca cardstock.


Dit was het voor nu, vergeet niet om ook bij Debby  te kijken, zij heeft deze kaart totaal weer anders gemaakt.
Vanmiddag zijn wij er nog een keer en dit keer gaat Debby wat maken met jullie en die is ook heel leuk.

Dus tot vanmiddag weer.
Veel Liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.