Volgers

woensdag 1 juli 2020

Tilda with plant........

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij:

De opdracht voor deze challenge is:


Wat is er nou heerlijker dan te vertoeven in de tuin.


Ik heb voor mijn kaart Tilda with plant gebruikt.
Basis van de kaart is gemaakt met een mal van Magnolia net als de tags en bloemen
Design papier is van Maja Design.
Aardbeien zijn gemaakt met de mal van Marianne Design.

En dit is mijn DT inspiratie kaart voor deze challenge, doen jullie gezellig mee?



Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn kaart meedoen bij:


5 opmerkingen:

  1. OH WOW ... this is just FABULOUS! So festive & beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Stitches’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully created card with all your gorgeous details! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Outstanding card! Brilliant use of color and detail. Just the best example of creativeness! Thank you for joining our challenge at Double D.
    Barbara DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorably cute. Lovely details. Thanks for joining us at LTCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.