Volgers

zondag 19 april 2020

Special Delivery......

Vandaag is mijn schoonvader jarig, althans was hij jarig.
Op zijn verjaardag is ook de trouwdag van mijn schoonouders, dus dubbel zo moeilijk voor haar.
Wij sturen altijd bloemen met hun trouwdag en dat doen we de laatste 6 jaar nog steeds terwijl mijn schoonvader er niet meer is.


Dit keer heb een memory boekje gemaakt voor haar in Shabby Chic.
De rozen heb ik ooit gemaakt van Foam Flower maar nog nooit gebruikt, nu komen ze prachtig uit op het boekje.


Het boekje is gemaakt met de mal van Nicole van Kalsbeek - Verkooijen.
De binnenkant heb ik foto's gebuikt ui de oude doos, pas perfect bij mijn Shabby Chic boekje.

  

Uiteraard hebben we de bloemen vanmorgen bij de voordeur in het halletje gelegd ( wat is het toch een rare tijd zo ) en dit boekje erbij gedaan i.p.v. een kaart.

Fijn weekend lieve volgers en blijf gezond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.