Volgers

donderdag 6 februari 2020

Mjammie .......

Op een verjaardag hoort een lekker gebakje of een macarons koekjes......
Ik was helemaal weg van deze digi ( gevonden op pinterest ) en ik dacht daar moet ik een kaartje mee maken.


Laat ik nou toevallig weer een verjaardag hebben in de Brithday Circle, want Anita is jarig.
De basis kaart is gemaakt met de DDBD mal.
Daarbij heb ik lekker in pastel tinten gewerkt, daar hou ik van.


Het kaartje kan dicht maar ook open staan.
Een paar leuke tags er op en lolly's voor de fun.
Mijn kaartje is goed ontvangen in Zweden dus ik mag hem laten zien.



1 opmerking:

  1. Yummy macaroons but your lovely flowers are the star of this card for me, so so pretty. Thanks so much for playing with us at Love to Craft. XOX, Aimeslee DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.