Volgers

donderdag 17 oktober 2019

Broomstick Mice...........

Vandaag laat ik nog een Halloween kaart zien want voordat je het weet is het  Halloween...


Nu vieren wij geen Halloween in Nederland ( althans bij ons in Almere niet ) maar de kaartjes zijn altijd zo leuk om te maken.
Hierboven is trouwens de achterkant van de kaart, de pompoen is gemaakt met een Magnolia mal.

Voor de voorkant heb ik Broomstick Mice gebruikt, ik ben erg enthousiast over deze digi stamps.
Vooral de muizen, beren en egels zijn mijn favoriet.
Het plaatje in de kaart heb ik via Pinterest gevonden en uitgeprint.
En dit is mijn laatste Halloween kaart voor dit jaar.


Happy Halloween allemaal.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

5 opmerkingen:

  1. Een prachtig Halloweenkaartje Bianca...leuke zo een spookykaart

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is wonderful.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ganz phantastisch gemacht.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at Simply Create Too, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.