Volgers

vrijdag 13 september 2019

Have a spectacular day!!!!!

Hieper de piep........... Hoera.
Er is weer iemand jarig bij ons in de Birthday Circle en daar had ik een kaart voor gemaakt.
De Digi is afkomstig van Di's digi stamps, wel toepasselijk de verjaardagsoptocht.


De digi is ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Basis van de kaart is gemaakt met een combi van 2 Dutch Doobadoo mallen.
Voor de afwisseling heb ik dit keer frisse heldere kleuren gebruikt.

De kaart is goed ontvangen in U.S.A. dus ik mag hem laten zien.


Ik laat mijn kaart mee doen bij:

6 opmerkingen:

  1. Nice card. Thanks for joining our challenge in Ally's Angels.
    DT- Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart. Zo leuk dat je een rond model hebt gemaakt.
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, and so cute!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.