Volgers

vrijdag 22 maart 2019

Happy Birthday Tina........

Goedemorgen,

Zoals ik al zei hebben wij 3 verjaardagen in maart bij de Birthday Circle......
Dat betekend weer leuke kaarten maken en zorgen dat alles op tijd bij de jarige job is.

Dit keer heb ik deze tag gemaakt voor Tina in Engeland.
Dit is de achterkant van mijn tag, ik vind het nooit zo leuk als de kaart van voren aangekleed is maar de achterkant is kaal.... natuurlijk moet je er nog wel wat op kunnen schrijven.


Deze beer op de achterkant is ontworpen door Nicole van Kalsbeek - Verkooijen en je kan deze

Ik vond dit wel toepasselijk omdat ik op de voorkant deze leuke stempel heb gebruikt.
Ik werk graag met 2 kleuren op de kaart en altijd komen deze kleuren weer terug, is een tik van mij denk ik hoor.... hahaha.


En zo heeft Tina haar kaart ontvangen.



Ik laat mijn kaart mee doen bij:

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.