Volgers

zaterdag 16 februari 2019

Pups.........

Even geen hobby berichtje maar mijn harige kinderen in het zonnetje zetten.

4 december schreef ik al dat ik weinig tijd had voor mijn hobby omdat er net een week 2 pups bij ons zijn komen wonen.
Onze mannetjes groeien goed, we zijn nu 10 weken verder dus inmiddels zijn ze 19 weken nu.

Best pittig maar ohhh ze zijn zo leuk en zo verschillend.
Een middagje op mijn hobby kamer zit er nog steeds niet in maar tussendoor even een uurtje dat kan nu wel, dus langzaam aan gaat het weer lopen.



En eerlijk is eerlijk, mijn lieve kleine grote meid doet het fantastisch op haar medicijnen.
Ik ben blij dat ze nog steeds bij ons is, geen pijn heeft en tussen haar slapen door kan genieten van wat de dag haar brengt.



Liefs Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.