Volgers

maandag 7 januari 2019

Birthday Wine.......

Even een verjaardagswijntje gemaakt voor de jarige.

Ik had deze Dutch Dobadoo mal gekocht en moest er even over na denken wat ik er mee zal gaan doen.
De stempel had ik al maar de tekst nog niet ( is een digi stamp ) dus even met de computer aan de slag gegaan. Eenmaal mijn digi ingekleurd, past hij niet op de fles pffff niet opgemeten natuurlijk, dus nogmaals maken en nu past hij perfect.

Deze fles doet me denken aan de Italiaanse wijnkruiken hmmmm voel ik hier weer inspiratie.
A fijn, de jarige vond de kaart erg leuk dus ik mag hem laten zien.


Liefs Bianca.


Ik laat mijn kaart mee doen bij:

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel uitnodigend uit! Heel gave kaart.
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...Such a beautiful wine bottle card ,love the embellishments

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous creation thanks for sharing at crafty catz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a wonderful colouring and you have created a beautiful card with bottle shape. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.