Volgers

maandag 24 september 2018

Hello Weekend Tilda......

De laatste verjaardagskaart van Birthday Circle 2017 - 2018.
Ik heb de kaart gemaakt na mijn vakantie en dat kan je vast wel zien......


Ik heb uit de nieuwe Magnolia collectie Hello Weekend Tilda  
ingekleurd met mijn Zig Clean Color stiften.


Voor de basis van mijn kaart heb ik de Dutch Shape Art Square 2 mal gebruikt.
Daarbij heb ik diverse Magnolia mallen gebruikt om de kaart aan te kleden.


En zo is mijn laatste kaart voor deze groep de deur uitgegaan.
We beginnen in oktober weer opnieuw, ik heb er weer zin in.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:



6 opmerkingen:

  1. Stunning card and great colors.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card love just right for any young lady/girl. Thanks for joining us at PG, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fabulous!!! I love it! Thank you so much for sharing this with us at Magnolia-licious! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Einfach nur entzückend deine Karte! Vielen Dank für die Teilnahme bei der Sweet Stampers Challenge. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.