Volgers

donderdag 12 januari 2017

Kerstkaart week 2.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Donderdag week 2 betekent.....
Kerstkaart nummer 2 en gelijk een setje kaarten.


Ik heb dit keer Rudolph mal van Marianne Design gebruikt voor mijn kaart.
 De basis van mijn kaart is van craft papier, daarop heb de Dutch Doobadoo polaroid mal gebruikt.
Deze is dubbel gemaakt zodat ik op de achtergrond een stempel kon gebruiken en Rudolph er tussen kon stoppen.
Met een glittersteen als neus, een strik en de bel op de kaart maakt mijn setje helemaal af.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartjes geweldig, Bianca....Rudolph is zó leuk en zeker zoals hij ertussen uit piept!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kerstkaartjes Bianca...Heel lief die rudophjes erop...

    creatieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kerstkaarten zeg, Rudolf is echt heel erg leuk, dank je wel voor je lieve commentaar op mijn blog liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat heb je super gave kaartjes gemaakt Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.