Volgers

zaterdag 24 december 2016

2e Christmas Swap 2016 .......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Ja ik zie jullie denken..... hé deze heb ik al een keer gezien maar dat is niet helemaal waar.
Deze kerstkaart is gemaakt voor Linda in Sweden en als je goed kijkt zie je kleine veranderingen er in. 


De basis van de kaart is wel gelijk aan de kaart voor Anita.
De kersthanger komt uit de nieuwe Magnolia Volume 13.


De achterkant is ook het zelfde op de naam na natuurlijk en zo ziet mijn voorkant er uit van deze kaart.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,




1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.