Volgers

woensdag 20 juli 2016

Classy Lady

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik mijn reminder kaart zien voor de lopende Challenge  bij: 


Deze challenge loopt nog t/m 9 augustus met de thema 'Zeg het met bloemen'.

Ik heb voor mijn kaart My Besties Img 324 by Sherri Baldy gebruikt, deze kan je HIER kopen.


De digi is ingekleurd met mijn Spectrum Noir potloden.
Wat is er leuker dan echte bloemen op de hoed te maken.


Een echte dame heeft parels om haar hals en in haar oren, dus die zijn duidelijk aanwezig.
Omdat de digi super gaaf ik heb ik de kaart simpel gehouden, zo komt mijn digi nog mooier uit.


En dit is mijn kaart voor de challenge, doen jullie ook gezellig mee met ons, er zijn leuke prijzen te winnen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs



2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.