Volgers

maandag 20 juni 2016

Frenchy Edwin........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemiddag,

Mijn 2e blog bericht voor vandaag......
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Paradise of Magnolia.


De challenge is Ribbon or Twine en je kan een leuke prijs winnen, dus doe mee.

Ik heb voor mijn kaart Frenchy Edwin uit de Magnolia voorjaar collectie 2016 gebruikt.


Als ik aan Parijs denk dan denk ik aan de Eiffeltoren, liefde, slotjes op de brug, wijn drinken etc. 

Daarom heb ik op mijn kaart geprobeerd alles te verwoorden.
De Eiffeltoren op de achtergrond, sleutel op de kaart i.p.v. in de Seine.
Rood lint en rode rozen, de kleur van de liefde en natuurlijk een heerlijke grote fles wijn. 


Dit is mijn DT kaart voor de nieuwe challenge, graag hoor ik jullie mening, altijd leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

5 opmerkingen:

  1. This fabulous Bianca! Love the design and the scene you have created fits so perfectly with the image!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous card
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oelala, ik voel compleet de sfeer van Parijs weer wanneer ik naar je kaartje kijk! Super tof gedaan hoe je alles bij elkaar hebt uitgezocht en tot een prachtig geheel hebt gemaakt. Leuk om weer een kaart van je te zien bij Time for Magnolia Challenge <3 Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty, love it. Thanks for joining us at All About magnolia for our challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart Bianca, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.