Volgers

zondag 17 april 2016

Remix couple Bestie.........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Wisten jullie dat de challenge bij


nog steeds loopt.
De challenge is Anything Goes with option Tag.

Ik heb voor de challenge een reminder kaart gemaakt met Remix Couple Bestie by Sherri Baldy.
deze kan je HIER kopen.


Ik heb als basis voor mijn tag de Dutch Doobadoo label mal gebruikt. 
Deze heb ik extra lang gehouden zodat ik het uiteinde kan vouwen, hierdoor blijft mijn tag staan.


Voor mijn tag heb ik diverse materialen gebruikt waar onder:
Lint.
Magnolia doohickey bloem.
Magnolia volume box 8.



Zo zie je goed de zijkant van mijn tag, als je de voorkant achter de bloem vandaan haalt kan hij gewoon in een envelop.


En zo ziet mijn tag er van voren eruit.
De challenge loopt nog tot eind april, doen jullie gezellig mee?

Dank je wel voor je bezoekje op mijn blog, berichtjes zijn altijd leuk, zo gezellig om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs 
Ik laat mijn tag mee doen bij:

5 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.