Volgers

donderdag 13 augustus 2015

Warm winter wishes.....

Goedemorgen,

Vandaag heb ik een kerstkaart met alleen maar stansjes gemaakt.
De kaart is bruin met een lichtere oplegkaart.
Deze kaart heb ik bewerkt met gesso.


Voor de stansjes heb ik alleen maar Magnolia mallen gebruikt uit de Magnolia Volume 2.
De kerstbal is gestanst uit glitterpapier met daaronder oud roze papier.

Natuurlijk hoort de kerstroos er ook bij, ik heb 1 grote en 2 kleine bloemen gebruikt.
Wat kerst takjes en een warm winter wishes stempel maakt de kaart compleet.


Dit was mijn kaart voor vandaag, leuk dat je even langs kwam op mijn blog.
Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Deze kaart laat ik mee doen bij:

8 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart, Bianca. Mooie kleurencombi heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend mooi kerstkaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Bianca in deze kleurtjes....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Bianca!!
    Prachtig van kleur.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Bianca! Supermooie kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart!
    Groetjes Monique DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.