Volgers

zondag 12 juli 2015

Roze met paars.....

Wat een heerlijk weekend weer, gisteren genoten op het strand en vandaag lekker aan de knutsel.

Prachtig zijn de kleuren roze en paars toch, zeker als je ze samen kan combineren.
Op Pinterest heb ik dit plaatje gevonden van Besties.
Ik was helemaal weg van haar.


Op de linkerkant heb ik de Eiffeltoren gebruikt van Magnolia.



Op de rechterkant heb ik de kruik van Magnolia gebruikt met bloemen in de zelfde tint.
Deze bloemen zijn super mooi, ik heb ze besteld bij Margo's webshop.
Oeps nu maak ik reclame maar service is super.


Zoals je kunt zien op de kaart heb ik 3 soorten papier gebruikt, dit papier is afkomstig van Action.


Dit is mijn kaart in zijn geheel, gezellig dat je langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

en
en



14 opmerkingen:

  1. Heel mooi Bianca vooral de kleuren combinatie!!
    Liefs Channzeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Bianca, mooi gekleurd in héle schattige kleurtjes.
    Dank je wel voor het meedoen bj MBDGD.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooierd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card Bianca! Love the colour combo and gorgeous design!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just beautiful - love how you have coloured in your image . Thanks for entering the challenge at My Besties 3D and more . Rachel DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A sweet, sweet card. Thank you you for sharing it over at My? Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! Love how you have colored this image. Thank you for sharing with us at My Besties 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry.
    Vicki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,
    Wat een geweldig kaartje. En ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor het meedoen bij MBDGD.

    Gr Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card !thank you for sharing with us at my-Besties 3D deco blog! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a beautiful card !thank you for sharing with us at my-Besties 3D deco blog! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so sweet and wonderul
    Thanks for entering the challenge at My Besties 3D and more
    Hugs Anja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is beautiful and your colouring amazing! Thank you for entering our challenge at My Besties 3D And More! Good Luck and join us again! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh!! So gorgeous! So beautiful! Thank you for sharing your project with us at My Besties 3D& More!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart. En die kleuren ik hou er van :D
    Dankjewel voor het meedoen bij MBDGD

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.