Volgers

donderdag 28 mei 2015

Geslaagd......

Ik loop alvast vooruit maar ik hoop dat ik de kaart nodig zal hebben.

Een team genootje van mijn dochter heeft examen gedaan en wat is er nu leuker als je geslaagd bent om kaarten te ontvangen, vandaar mijn kaart.




Ik heb Tilda proud uit de Magnolia 4th and graduate collectie gebruikt.

Misschien ben ik met deze kaart wel teveel doorgeslagen met roze...... hihi maar wat vindt ik dat heerlijk.

Ik heb nog wat kleine detail toegevoegd zoals de diploma, tag, bloemen, blaadjes, zelfs het kwastje dat op de baret zit.




Dit was mijn kaart voor vandaag, ik hoop dat ik hem snel mag versturen.

Gezellig dat je langs kwam op mijn blog.

Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen en wie weet mag ik jou als mijn nieuwe volger welkom heten, dat zou pas super zijn.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Deze kaart laat ik mee doen aan:

http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2015/05/tuesday-challenge-pretty-in-pink.html

3 opmerkingen:

  1. Geslaagd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card, Bianca. Wonderful colouring of this adorable Tilda. Love the embellishments--the diploma is just perfect.
    Thanks for coming over to play with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, Bianca. Tilda looks adorable and I love the creative diploma. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious. Hope to see you again.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.