Volgers

zondag 15 maart 2015

Happy Easter.

Hallo allemaal,

Waar is dat mooie lente weer nu gebleven?
Wat waren we verwend maar wat viel het tegen van het weekend.

Om het mooie weer toch nog even vast te houden heb ik een voorjaar / paaskaart gemaakt.
Mijn basis kaart heb ik met een DDBD mal gemaakt van wit en roze papier, de randen weer even met roze inkt bewerkt.



Ik heb mijn stempel afdrukje ingekleurd met mijn Spectrum Noir stiften.



Op de hoek van mijn kaart heb ik een grote strik van gaas gemaakt, een grote bloem, wat blaadjes en een paasei met veren toegevoegd.



Op de andere hoek heb ik nogmaals een bloem, blaadjes, paasei en veren toegevoegd, zo blijft de kaart mooi in balans.



Boven op de kaart nog een mooie vlinder en hij is af.
Om de kaart mooi te laten staan heb ik een standaard gemaakt in het wit en weer bewerkt met roze stempel inkt, zo past hij mooi bij de kaart.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag avond en hopelijk weer tot snel.



Deze kaart stuur ik in bij:
scr@p-cards challenge # 72 ( paas creatie met een dutch doobadoo mal ).
De Egel maart challenge # 3 ( dieren + eventueel extra een egel ).
Anna Creatief Challenge 42 - maart 2015 ( voorjaar / lente / paaskaart ).

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Bianca. Je hebt de egel heel lief ingekleurd en mooie bloementoeven gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel, succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk fris modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Bianca! Een prachtige ingekleurde stempel en mooie paas-eitjes! Als dit geen Pasen is!!!
    Weer enorm leuk dat je mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een geweldig mooie kaart, zo vrolijk
    en die bloemen mooi hoor, en dan het lieve egeltje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Bianca.
    Heel erg mooi egeltje en kleurtjes gebruikt.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk voorjaarskaart Bianca! prachtig in deze kleurtjes en een mooi modelletje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag was het toch weer even voorjaar hè.. Heerlijk genoten van het zonnetje! Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt Bianca. Super schattig afdrukje en zo mooi opgemaakt met bloemen en eieren. Bedankt voor je deelname bij Scr@p-cards

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zeker af! Mooi gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.