Even een kleine Sneak Peek van onze nieuwe live a.s. maandag.
Oeiiii dit gaat lekker worden....
Doen jullie gezellig mee met ons?
Veel liefs Bianca
XX
Even een kleine Sneak Peek van onze nieuwe live a.s. maandag.
Het thema is top, daar kan je zoveel kanten mee op.
Ik heb voor het digi papier #26 Nina Nijlpaard gekozen maar dan zonder Nina, haha.
Nou wat heb ik gezegd..... een super leuke creatie is het toch.